CHECK-UP NEDİR?
Check-up hiçbir rahatsızlık olmadan ya da belirli bir hastalığı düşündürmeyecek şikayetleri olan kişilere yapılan genel ve kapsamlı sağlık taramasıdır.

Olabilecek hastalığı erken teşhis edip tanımlamayı sağlar. Hastalık oluştuktan sonra yapılacaklar check-up demek değildir. Çünkü geç kalınmış ve hastalık hali oluşmuştur. Bu tür hastalar, hastalığının dışındaki diğer muhtemel hastalıklarının teşhisi için farklı check-up programlarına dahil olabilirler.

NEDEN CHECK-UP YAPTIR MALIYIM?
Sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürdürebilmemiz için, olası hastalıkları erken dönemde tespit ederek tedavi için geç kalmış olmayız.

Kendinizi sağlıklı hissettiğiniz sürece hastaneye gitmek ve bazı testlerden geçmek gereksiz görünebilir. Fakat hiçbir şikayeti olmayan kişilerde bile, gizli kalmış ve ileriki zamanlarda hastalığa yol açacak sorunlar olabilir.

Hastalık ortaya çıktıktan sonra, hem sağlığınızı kaybetmiş olursunuz, hem de tedavi için geç kalmış olabilirsiniz.

Araçlarımızı 5-10-20000 km bakımlarına götürürken kendi sağlığımızdan bunu esirgememiz sizce de garip değil midir?

CHECK-UP SÜRECİ NASIL İŞLER?
Önce hangi tip check-up yaptıracağınıza karar verin. Randevu olun.

Check-up panellerimizi kliniğimize gelerek yaptırabileceğiniz gibi, evinizde ya da işyerinizde yaptırabilmeniz de mümkündür.  Bunun için mobil ekibimiz bulunduğunuz yere gelerek gerekli kan-idrar numunelerini alırlar, görüntüleme işlemleri için (röntgen-ultrasonografi) tahlillerin sonuçlarının değerlendirileceği gün muayene öncesi Akciğer Röntgeni, Panoramik Diş Röntgeni ve Radyoloji uzmanının yapacağı Ultrasonografi yapılarak işlem bitirilebilir.

İsterseniz bulunduğunuz yerden işlemlerin tümü ya da sadece görüntüleme işlemleri için sizi Vip Araçlarımızla bulunduğunuz yerden alabiliriz.

Bu da mümkün değilse doktorlarımız ve radyoloji uzmanımız bulunduğunuz yere gelerek ultrasonografinizi çekip muayenenizi yapabilmektedir. (Evde USG için ekstra ödeme alınmaktadır.)

CHECK-UP ‘A GELMEDEN NE YAP MALIYIM?

Check-up’a gelmeden önce 9-10 saatlik bir açlık süresi gerekmektedir. Bir gece önceden alkol almamış olmanız ve yağlı yiyeceklerden kaçınmanız gerekmektedir.

SADECE İSTANBUL İÇİNDE Mİ HİZMET VERİYORSUNUZ?

Mobil Servis olarak sadece İstanbul içinde hizmet veriyoruz. Ancak kendiniz bulunduğunuz yerden tahlil numunelerini alıp, kargoyla gönderebilirsiniz. Görüntüleme işlemleri hariç seçtiğiniz paneli yaptırabilirsiniz. Ücretlendirme de ona göre olacaktır. Telefon ya da e-mail yoluyla bilgi alabilirsiniz.